Nekategorizirano

Primjeri dobre prakse u provedbi postupaka javne nabave

Poštovani,

Tvrtka LURETI koju je ovlastilo Ministarstvo gospodarstva RH za izobrazbu u sustavu javne nabave, poziva Vas na seminar iz programa redovitog usavršavanja u sustavu javne nabave koji za polaznike sa certifikatom nosi 8 bodova

              „Primjeri dobre prakse u provedbi postupaka javne nabave“

 

koji organiziramo 08. Svibnja 2019. godine, sa početkom u 9 sati, u KRIŽEVCIMA

kongresna dvorana Poduzetničko centra Križevci, I. Zakmardija Dijankovečkog 12

 


Predavač
Katarina Depope Radman, vrsna stručnjakinja s područja javne nabave,  akreditirana provoditeljica projekta u dijelu pripreme, provedbe i ostvarenja postupka javne nabave


Na ovoj radionici Javne nabave gospođa Katarina Depope Radman prezentirati će Vam


Zašto je dokumentacija o nabavi važna?


– Određivanje kriterija ekonomski najpovoljnije ponude


– Izazovi pregleda i ocjene ponuda


Obveza korištenja baze podataka e- Certisa


– Sklapanje i provedba ugovora o javnoj nabavi itd, više možete pogledati u programu seminara

 

KOTIZACIJA

Kotizacija:

1.000,00 kn + PDV 25% = 1.250,00 kn, 

svaki slijedeći polaznik iz iste tvrtke/institucije popust 100,00 kn

900,00 kn + PDV 25% = 1.125,00 kn

Na ranu prijavu do 26.04.2019. odobravamo dodatni popust od 5% uz sve ostale popust

Broj mjesta ograničen, mjesta se popunjavaju redoslijedom prijava i uplata.

Dodatni popust za 4 i više polaznika iz iste tvrtke / institucije, zvati za ponudu.

 

U cijeni uključen ručak, coffee break, mali poklon svakom polazniku, i materijali sa seminara u elektroničkom obliku.

 

Prijave moguće do popune mjesta ili zaključno sa 03.05.2019. ON LINE PRIJAVNICA na stranicama tvrtke LURETI na www.lureti.hr  u kategoriji kalendar seminara,(klik na seminar) ukoliko niste u mogućnosti popuniti ON LINE Prijavnicu istu možete preuzeti na našim stranicama ili zatražite e-mailom ili pozivom te će Vam ista biti poslana.

Popunjenu prijavnicu poslati na jedan od navedenih e-mail adresa

Kontakt E-mail : luretijdoo@gmail.com  ili  info@lureti.hr  ili na mobitel 091 3500 655

Kontakt osoba Tihomir Reiter      

Podaci za uplatu:

LURETI d.o.o.

J. Strossmayera 20

31 208 Petrijevci

OIB – 74111443692

IBAN : HR 0323600001102677886    ZABA           

 

Program seminara:

 

8 nastavnih sati

Raspored radionice

 (90 min/2 školska sata)

Katarina Depope Radman

 

Zašto je dokumentacija o nabavi važna?

  • osvrt na odredbe dokumentacije o nabavi i ugovor o javnoj nabavi
  • definiranje minimalnih razina uvjeta sposobnosti- što se smatra diskriminatornim sa primjerima financijskih korekcija

Određivanje kriterija ekonomski najpovoljnije ponude (prvi dio)

·       dosadašnja iskustva  svezi sa primjenom- gdje griješimo? (pregled najčešćih pogrešaka prilikom provođenja postupaka javne nabave financiranih  okviru ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava)

·       osvrt na primjenu Odluke o određivanju relativnih pondera za arhitektonske i inženjerske i s njima povezane savjetodavne usluge u graditeljstvu i prostornom uređenju

¾              vježba,

¾              predavanje,

¾              primjeri, pitanja i odgovori

 Stanka za kavu
 (90 min/2 školska sata)

Katarina Depope Rdman

Određivanje kriterija ekonomski najpovoljnije ponude (drugi dio)

  • simulacija modela ekonomski najpovoljnije ponude po predmetima nabave (primjeri dobre prakse)

Izazovi pregleda i ocjene ponuda (prvi dio)

  • obveza korištenja baze podataka e- Certisa
  • osnove za isključenje i gospodarski subjekti koji nemaju poslovni nastan u RH i/ili nisu državljani RH

¾  vježba,

¾  predavanje,

¾  primjeri, pitanja i odgovori

 Stanka za ručak
 (90 min/ 2 školska sata)

Katarina Depope Radman

 

 

Izazovi pregleda i ocjene ponuda (drugi dio)

·         tehničke specifikacije i primjena članka 292. ZJN 2016- najčešće pogreške u primjeni u smislu diskriminirajućih tehničkih specifikacija

·         primjena članaka 263. i 293. ZJN 2016 kroz praksu DKOM-a

¾  vježba,

¾  predavanje,

¾  primjeri, pitanja i odgovori

(90 min/ 2 školska sata)

Katarina Depope Radman

Sklapanje i provedba ugovora o javnoj nabavi

·         najčešće pogreške prilikom sklapanja i provedbe ugovora o javnoj nabavi sa osvrtom na najčešće pogreške prilikom provođenja postupaka javne nabave financiranih  okviru ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava

·         izmjene ugovora o javnoj nabavi

·         Registar ugovora kao zakonska obveza Naručitelja (opće napomene i primjena načela transparentnosti)

¾  vježba,

¾  predavanje,

¾  primjeri, pitanja i odgovori

 

Prijavnicu za seminar možete preuzeti OVDJE.